Novinky

Aktuality z naší nabídky


Etikety minipivovaru Richard získaly prestižní zlaté ocenění v Londýně na World Beer Awards

18. říjen 2019

Nejlepší světový design série etiket a zlatá medaile za design etikety v prestižní celosvětové soutěži World Beer Awards – těmito tituly se nyní mohou pyšnit rebrandované etikety pivovaru Richard. Ocenění si z Londýna odnášejí designeři z brněnského studia David Geč.

„Když vás práce baví, tak výsledky přijdou samy. A nás pivo baví. Opřeli jsme se o starý příběh a dali Richardovi několik různých tváří,“ řekl autor etiket Radoslav Cichý. Základem je vykreslená tvář Richarda, který mění své role s druhem piva. Z klasického 12° ležáku Richarda Světáka se tak například stává medový Včelař, višňový Proutník, pšeničný Darmochleb nebo bitter Zahořklý. Na etiketách se poté rozehrávají jednotlivé Richardovy příběhy, zážitky nebo zkušenosti.

 

Pivo s příběhem

Pivovar Richard vznikl 7. července 2004 v brněnském Žebětíně. Nedaleko místa, kde Vilém Mrštík situoval svou Pohádku máje s hlavním hrdinou Richardem. Světák a bohém Richard je tváří pivovaru. Celá značka je protkána příběhy. Richardovu životní lásku Helenku ztvárnila ve filmové verzi Nataša Gollová, která se narodila v domě, kde má Richard svou druhou restauraci. A druhý Richardův pivovar vznikl v Račíně na Vysočině, v penzionu, kde přespával její slavný filmový partner Oldřich Nový.